Wat zijn onze maatregelen bij huurachterstand?

Kunt u meerdere keren achter elkaar de huur niet betalen en loopt uw betalingsachterstand op? Dan moeten we helaas maatregelen nemen. Als u één maand uw huur niet heeft betaald, belt een medewerker van Woonlinie u.

Heeft u twee maanden niet betaald? Dan melden wij u aan bij 'Vroeg eropaf'. Het buurtteam of sociale team van de gemeente neemt dan contact met u op om te kijken wat er aan de hand is. Als u grote financiële problemen heeft kan 'Vroeg eropaf' u helpen met schuldhulpverlening.

Als u twee maanden de huur niet heeft betaald, schakelt Woonlinie ook de deurwaarder in. De kosten van de deurwaarder zijn altijd voor rekening van de huurder. Uw betalingsachterstand kan zo dus snel oplopen. Wacht daarom niet te lang en neem contact met ons op zodra u denkt dat u de huur niet kunt betalen!

Meer over hoe Woonlinie omgaat met betalingsachterstanden leest u in deze folder.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden