Missie en visie

Woonlinie is ervan overtuigd dat iedereen een fijn huis, thuis én leven verdient. Dit noemen we 'een thuis beleven met Woonlinie'.

Onze kernprincipes

Een thuis beleven met Woonlinie. Daar invulling aan geven vraagt om een goed kompas. Om slimme keuzes die berusten op een heldere strategie. Aandacht voor onze klanten hebben we gelukkig van huis uit. Onze klanten bevestigen dat; zij omschrijven ons als vriendelijk en betrouwbaar. Onze samenwerkingspartners vinden ons een echte kartrekker, en de visitatiecommissie noemt ons 'doeners met een plan'. En wie kent ons beter dan onze eigen medewerkers? Volgens hen zijn lef en ambitie typerend voor Woonlinie. Al deze informatie, gecombineerd met onze visie op de toekomst, hebben we vertaald naar vier kernprincipes. Vier principes die voor iedereen binnen onze organisatie voelbaar moeten zijn en die ons de weg wijzen bij alle keuzes die we maken.

1. Met aandacht en op maat. We geven onze klanten persoonlijke aandacht en stemmen onze dienstverlening af op hun wensen. Dat kan betekenen dat we de ene klant regelmatig bezoeken, terwijl we de andere juist helpen met een optimale digitale dienstverlening.

2. Met de + van Woonlinie. Oprecht luisteren, blijven verrassen, alert en sensitief zijn, je diensten optimaal verlenen en zichtbaar zijn in het netwerk. Kortom, altijd net even dat stapje extra zetten.

3. Gewoon samen doen! De samenwerking opzoeken met onze klanten, collega's en partners in het veld. Gewoon ... de schouders eronder en aan de slag. Want wij zijn inderdaad die doeners met een plan.

4. Gezond ondernemerschap. We gaan verstandig met ons geld om en runnen de 'zaak' zoals een ondernemer: kritisch op kosten, met oog voor de lange termijn.

Wilt u meer weten? Lees dan hier ons Toekomstplan 18+. 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden