Nieuwsbericht

Probleem met de activatielink MijnWoonlinie weer opgelost

Publicatiedatum: 29-08-2018

Onze huurders ontvingen gisteren een e-mail met de activatielink voor MijnWoonlinie. Van een aantal huurders kregen wij bericht dat de activatielink niet zou werken. Dit betrof huurders, die gisterenavond tot vanochtend 10.00u, de activatielink probeerde te openen. Erg vervelend. Sorry dat u hier mogelijk mee te maken heeft gehad.

Uw activatielink in uw e-mail werkt weer
Ondanks alle testen is er gisterenavond door een onverklaarbare technische reden toch nog iets misgegaan in de server. Het probleem is inmiddels door onze website service partner opgelost. U kunt vanaf nu weer MijnWoonlinie activeren met de link die u gisteren per e-mail van ons heeft ontvangen. Heeft u uw e-mail verwijderd? Dan kunt u deze nog uit uw verwijderde e-mailbox halen en de link alsnog activeren. 

Kunt u uw e-mail met activatielink niet meer vinden?
Stuurt u ons dan een e-mail communicatiewoonlinienl met daarin het e-mailadres waar u de mail gisteren ook op heeft ontvangen. Wij sturen u dan een nieuwe e-mail toe.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen op uw begrip.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden